Saturday, January 3, 2009

ČLANOVI O REBELDE WAY!!!


Felipe Colombo o svojoj ulozi!!!


Felipe Colombo:Ja glumim Manuela Aguirrea i meksikanac sam kao i on ali,na srecu nisam dosao u Argentinu da bi osvetio smrt svog oca.


Posto je tvoj otac Argentinac da li je ovo putovanje I osobno?Da,sigurno,pomoglo mi je naci dio identieta koji mi je nedostajao.Iako sam odrasto u Mexicu,moj otac me ucio i odmalena vrlo dobro govorim argentinski.Zato sam imao veliku zelju upoznati ovu zemlju.


Camila Bordonaba o svojoj ulozi!!!



Camila Bordonaba:Ja sam Marizza Spirito,kcer estradne zvijezde Sonie Rey koju glumi Catherine Fulop.Marizza je buntovnik,ne voli da joj se govori sto da radi.Vrlo je pricljiva,odrasla i izravna a te odlike imam i ja.radim otkad imam 12 godina I navikla sam glumiti svakakve ljude.


Da li i u grupi Erreway glumite te likove?Postojijedan umjetnik,jedan pravednik,jedna koketa I jedna buntovnica?


Felipe Colombo:Ne,grupa je jedan stvar a serija druga.U Erreway smo samo mi bez glume I sa nasim vrlinama i manama.U Erreway Luisana je i dalje koketa pa naravno(smijeh)


Luisana Lopilato:Moja uloga je Mia Colucci,kcer poznatog modnog dizajnera.Mia voli koketirati i cijeli dan bi mogla provesti pred ogledalom.Kad netko nije obucen lijepo kao i ona odmah mu govori kako nema stila.I ja volim lijpo izgledati ali nisam tako razmazena kao ona.


Prakticki sve pjesme na cd-u “Seńales"su napisane na temu ljubavi.Da li vam je ova tema najdraza?


Camila Bordonaba:U adolesenciji ljubav je najveci problem.Zato te ispunjava s puno energije.Tesko ju je cekati a jos teze ju je traziti.Predivno je biti zaljubljena ali kada ljubav zavrsi imas osjecaj da je s krajem te ljubavi i kraj cijelog svijeta I da nikada vise neces biti sretna.


Benjamin Rojas:U jednom periodu odrastanja koje je vrlo duboko kao adolesencija sve je puno promjena.Zato se mijenja i nasa predodba o ljubavi .Djevojka u koju si se jucer zaljubio do usiju mozda ti se sutra vise nece svidati.


Dali ste vi Benjamine zauzeti?


Benjamin Rojas:Da sam pronasao pravu ljubav bio bi zauzet.


Luisana Lopilato:Ja praktcki i neznam sto je to biti zaljubljena.Ali ta me tema ne zbunjuje imam tek 15 godina i cijeli zivot pred sobom.Iako ja vise gledam ono sto je unutra a nego no sto je izvana.



Felipe Colombo:Ja sam bio zaljubljen bolje receno ludo zaljubljen.Koliko u Mexicu toliko i ovdje.Imao sam svakakve djevojke.Obozavam biti neciji decko i shvacam to vrlo ozbiljno.


Camila Bordonaba:Ja se vrlo lako zaljubim.Kad prvi put izadem s nekim odmah zamisljam svoje vjencanje i tako dalje…


Felipe Colombo:E to je istina vec smo joj kupili 5 vjencanica.(smijeh).


Luisana,zahvaljujes li nekome posebno na ovom CD u pjesmi "Seńor por este sueńo…Da li je Bog vrlo vazan u tvom zivotu?!


Luisana Lopilato:Da.Ja sam krscanka i vjerujem u Boga.Zbog skole i obaveza rijetko idem u crkvu i nikad se ne molim Majkci Mariji ni Apostolima radije se molim Bogu.


Kako se nosite sa slavom?Da li je dobra ili losa?


Benjamin Rojas:Ponekad je zabavna ali to je proces na koji se polako treba navikavati.U pocetku me je dosta sokirala.Ja sam bio vrlo mal kad sam zapoceo glumiti u seriji Chiquititas i nisam mogao shvatiti kako me odjedom sva djeca prepoznaju na ulici.A sada je vec drugacije kada snimam Rebelde Way.



No comments:

Post a Comment