Tuesday, January 6, 2009

Kakva nam je sada Luisana Lopilato????

Evo ovdje nase preslatke (Lu)isane kako je slatka dok je bila mladja...Nije se nimalo promjenila..Mozda samo druga boja kose i malo vise sminke ali to nesmeta da se prepozna nasa draga Argentiska zvijezda Lu....Evo nase preslatke....Ima preslatke oči...Vidite kako nas gleda...A uz njenu glavu lijepo stoje šiškice...















Ovo je Luisana (Mia) na pocetku prve sezone ovako je pocinjala serija sa nasom dragom Lu...Ali ja se nesjecam da je bilo kakvog cukice...Vi????Uh nasa spavalica...Neznam kako moze da zaboravi svu svoju proslost Rebelde Way,Erreway,Chicititas itd....Kad sam čula kako je rekla da su joj buntovnici proslost neznam nekako sam se cudno osjecala a mi tolike suze trosili na tu seriju na posljedednju epizodu i molili da je ponovo puste a ona tako...STas ide joj zivod dalje....
























Ovdje je pozirala za donje i gonje rublje,ja kako znam i kako vidim većinom su joj takve slike.....Ali barem u njima ima sta pokazati kad je zgodna kad ima super figuru...Koja je samo marka da mi bi znat... Jedna je od rijetkih lijepih fotomodela i glumica....











































1 comment: