Saturday, January 3, 2009

FELIPE COLOMBO



MANUEL (Felipe Colombo)


Ime:Felipe Colombo Eguia

Godina:19

Rodendan:8.sijecnja(ako je enero sijecanj)

Mjesto rodenja:Mexico

Visina:167 cm

Tezina:55kg

Od koga se sastoji tvoja obitelj:Mama(Patricia),Tata(Juan Carlos),sestra(Sol) i brat(Fefe)

Kako slavis rodendane?Skupim malo starih prijatelja i onda slavimo

Jedna vrlina:Slusam druge

Jedna mana:Vrlo sam tvrdoglav

Naj pice:Coca-Cola

Sretan broj:8

Hobiji:sviranje gitare

Rijec koju najvise koristis:Buenas!!!!!!

Naj glumac:Puno njih

Naj glumica:Norma Aleandro

Naj serija:Prijatelji(Friends)

Naj knjiga:El Hobbit

Naj grupa:Led Zepellin

Naj pjesma:Asi es la vida

Naj godisnje doba:ProljecE

Naj mjesto:Moja kuca

Plaza ili planina:Planina

Najbolji prijatelj:Fefe

Naj stvar:Moja gitara

Sta prvo primjetis na nekoj curi:Njene oci

Vjerujes li u musko-zenska prijateljstva? Da

Jesi li se ikad zaljubio u svoju prijateljicu?Ne

Idealna djevojka:Nemam je

Jedna bol:Smrt dragog prijatelja

Jedna zelja:Biti dobar glumac

Jedna slabost:Da,ona prema zenama

Naj ljepsi dar koji si dobio:Zivot

Sto volis darivati:Ljubav

Jedna lijepa uspomena:Mexico

Kako se zamisljas za 20 godina?Ne zamisljam se ni za 5 godina

Jedna poruka za sve ljude:Hvala na podrsci i kritikama i zapamtite da u zivotu imate 2 opcije,biti pozitivan i sretan….Zivot je kratak I kad zavrsi onda je gotov zauvijek,uzivajte u njemu I pustite da srce govori I da vasa dusa slusa

1 comment:

  1. Slatkis moj...obozavam ga...
    extra glumac...pjevac...dusa od covjeka...ma sve naj... :D

    evo i ja sam tebi ostavila kom....i extra blog... :)

    http://felipebalkan.blogger.ba/

    ReplyDelete