Saturday, January 3, 2009

ERREWAY ES MEHOR EN MUNDO!!!







Cao ljudi...Whats up men!!!???Kako ste mi ljudi???Sta mi radite???Znam da grupa ErrEWaY ima veliki broj obožavalaca pa i ja sam jedan dio njih...Odlučila sam i ja napraviti blog o njima jer su mi ona najbolja grupa...UUps nisam se predstavila...Ja sam Mirela...Koliko ima obožavalaca grupa ErrEWaY otkrit ćemo tako što ćete vi ostavljat komentare i ovaj blog će brojati ukupne posjete...Slat ću vam najnovije vijesti o njima i tako ćete biti u trendu sto se tiče te grupe....Za početak stavit ću nekih swika....Bubim....



Pa zar nisu slatki....Ko razumije njihove pjesme što pjevaju...mislim na prevod i na emocije koje davaju jedno drugome....Ja da...ja znam...zato sam odlučila napravit....Vojim vas...kissy kissy....

No comments:

Post a Comment