Sunday, February 8, 2009

SlliKee!!!!!































Ovo je slikano sa koncerta njihovog.Mislim i sami vidite.A najvise se vidi Lulisana.Jest steta sto je izasla iz benda.Ja da sam na njenom mjestu sigurna sam da nebi napustila...
Ovo je skrot CooL swika.Dobro ovoj Camili stoje crvene naocale i crvena boja kose.Skroz je extra.Ko vama najbolje pjeva u bendu.?











Ovdje su se slikali sa grupom RBD.Nije pino stara slika.Jer sami vidite kakav je Felipe.Koliko god grupa RBD bila popularnija grupa Erreway je bolja.Pa sad ko koga voli.







Ovo je takoder prizor iz filma Cuatro Caminos. Iz dijela kad im je se pokvario kamion,ako znate i ako ste gledali.Necete se pokajat da pogledate ovaj film ako niste i ako jeste pogledajte ga ponovo.Ja sam ga pogledala dvaput na Youtube...







Ovo nam je Erreway trio kako vec znate.Ova Camila sve sto je starija nista se ipak nemijenja.Ista je ostala kao i uvijek.A i Benjamin je se samo malo promijenio a Felipe kao i da to nije on...Izvinite al slazete li se samnom da mu nije ovako lijepo...






Ovo je slikano iz filma Cuatro Caminos ako ste ga kojim slucajem gledali.Stvarno je super film,al najzalosnije je kada je Mia na kraju filma umrla kako sam shvatila...Smrc...Smrc....









Stvarno Camila je pravo lijepa i slatka al ova joj frizura na njen kratku kosu nije lijepo stojala.Al eto sve za seriju se mora...










Jesu slatki bili dok su snimali seriju Chiquititas.Et sudbina ih spojila da imaju svoj bend i da postanu toliko popularni.Ej jesu slatki..











Ovo ja mislim da su se slikali kada je počela druga sezona serije Rebelde Way. Ono na tulumu kod Pabla.Il grijesim. Neznam al neizgledaju bas tako kao da je tu slikanu al pogled na pozadinu mozda jeste.



















Ovdje su skroz preslatki.Koji je bolji od njih cetvero i ljepsi... Samo mi Mia nesto nije bas onako lijepo ispala onako kako uvijek..Najljepsi je Manuel i Marizza a moze se reci i za Pabla da je onako lijepo ispao...


Ovo je ERREWAY trio.Nemogu da vjerujem koliki sam obozavalac,a jos ih nisam cula kako pjevaju sada bez Luli...Ajd valjda cu imat prilike i to poslusat..








No comments:

Post a Comment